Cheers: muizen wijn drinken!

Geplaatst door Olive LeBaron 0 Reactie

De wereld is gek geworden! De die wijn drinken voor onze gezondheid!

Zeker, ik heb een wat vertekend de resultaten van een studie van het Amerikaanse Institute on (NIA), onderdeel van het American Institute of Health, gepubliceerd 03 juli 2008. Deze studie is gebaseerd op een eerste studie uit 2006 die een weerslag van de gevonden op de gezondheid en de levensduur van met overgewicht.

Deze keer waren gezonde begin! We hebben onderzocht of de beroemde was toen ook een effect op , in het bijzonder de van hart-functies. Om dit te doen, vertelt , directeur van het NIA, zij het ​​verdeeld in 3 verschillende groepen onderworpen aan verschillende diëten, met of zonder het nemen van .
Het effect wordt nu gedemonstreerd op , en daarom zoogdieren, is dit een stap voor onderzoek naar en de strijd tegen obesitas bij de mens. Het is niet verwonderlijk dat dit type onderzoek is het ontwikkelen in de Verenigde Staten, waar overgewicht is een nationale plaag.

De is een antioxidant gevonden in rode wijn maar ook in de en hazelnoten bijvoorbeeld. Er kan geen twijfel over bestaan ​​dat onze Amerikaanse vrienden nog steeds hun consumptie van wijn te verhogen, maar ook binnenkort op basis van voeding van kleine pillen die deze beroemde bevat .

By the way: niet vergeten! vooral drinken met !

Tags: , , , , , , , , , , , ,
Categorieën: Vinologie

Laat een reactie achter


French flagChinese (Simplified) flagEnglish flagGerman flagSpanish flagDutch flag

Zoek in de blog:

Mijn bibliotheek