Een goede drink met mate ...

Geplaatst door Olive LeBaron 0 Reactie

Het is bevestigd. De is een drank die zou verklaren, weet je waarschijnlijk, de beroemde . Al 20 jaar hebben wetenschappelijke studies aangetoond dat de Fransen een sterftecijfer van hartinfarct twee keer minder dan in de Angelsaksische hebben. De verklaring is bijzonder gunstig voor een stof die voorkomt in te trekken .
Om eerlijk te zijn, er moet meer gepraat over het verschil in levensstijl en voeding tussen de mediterrane landen en de Anglo - Saksische! In dit verband de heeft evenveel haar belang als plantaardige oliën en het verbruik van groenten en fruit.
Een andere studie, discreter blijkbaar ook tot een resultaat leidt dat verbaasde veel mensen. Dit noemt men de studie PAQUID naar de cerebrale en functionele veroudering na 65 jaar, die het risico lopen van lichamelijke en geestelijke achteruitgang, zoals de ziekte van Alzheimer bijvoorbeeld te identificeren.
Een van de vele bevindingen en conclusies van te voren dat matige consumptie van wordt geassocieerd met een vijf keer lager risico op dementie. Deze onverwachte resultaat moet verder onderzoek naar de invloed van mogelijke beschermende onderzoeken (effectief of effect op het lipidemetabolisme).

Het is leuk om te zien dat de , met mate, nog niet al zijn voordelen geopenbaard, ook onvermoede ... En als we campagne gevoerd voor het labelen van gunstige effecten van deze matige consumptie van wijn flessen. Het is waar! waarom altijd de slechte dingen?
Ja, het wordt bevestigd, we consumeren de met mate en een echt om een moment of een emotie delen met vrienden. Dus als bovendien dit gedrag geeft ons een beter leven, met als hoogtepunt wetenschappelijke studies, waarom niet zonder kunt. Dit zou versterken positief matige consumptie van , is het niet?

Tags: , , , , , ,
Categorieën: Vinologie

Laat een reactie achter


French flagChinese (Simplified) flagEnglish flagGerman flagSpanish flagDutch flag

Zoek in de blog:

Mijn bibliotheek