Naar aanleiding van de Staten-Generaal van de alcohol in 2006, het National Cancer Institute gevraagd een panel van parelmoer netwerk (National Network Vermogen Cancer Research ) om een inventarisatie van de wetenschappelijke kennis te maken om de stand van kennis over de relatie tussen de consumptie van alcohol en het risico op kanker . De aandacht is gericht op kanker. Alleen de conclusie bespreekt de voordelen van de consumptie van gematigde wijn op hart-en vaatziekten.

Van wat deden ze een inventaris?
Uit het rapport blijkt dat de relatie gemaakt alcohol -kanker is een groot aantal epidemiologische studies. De zoektocht was beperkt tot artikelen gepubliceerd in het Engels en het Frans, tussen januari 2001 en augustus 2007.
Dit is het lezen van deze studies dat de conclusies zijn gemaakt en gepubliceerd:
Bij kanker en alleen over dat onderwerp, wat is het risico om te drinken alcohol ?
Het risico van kanker van de bovenste luchtwegen aerodigestive (UADT), lever, borst en colorectale kanker lineair toeneemt met de gemiddelde hoeveelheid alcohol dagelijks verbruikt. Er is dus geen NOEL. Met andere woorden, zelfs consument matige tot alcohol verhoogt de kans op kanker .
Van een verbruik van gemiddeld 10 g ethanol / dag voor vrouwen (of 7 alcoholische drankjes per week), een verhoogd risico op borstkanker lijkt significant. Van een verbruik gemiddeld 25 g ethanol / dag voor mannen of vrouwen, het verhoogde risico is "bescheiden" of "matig" voor kanker van de lever-, borst-en colorectale kanker; gaat het van "gematigde" naar "sterke" voor kanker van de UADT Naarmate de hoeveelheid alcohol toeneemt.
Zij concluderen dat, hoewel de kans op kanker verschijnt als een consumer van alcohol , terwijl het toegaf dat er nog geen studies gedaan naar de effecten van een consumption af en toe! Een overzicht van studies geheel blijkt dat het effect van alcohol voornamelijk afhankelijk van de hoeveelheid alcohol voorzien en niet van de soort drank.
Wat is de toxiciteit van alcohol ?
De alcohol werkt door middel van verschillende mechanismen:
genotoxiciteit van de belangrijkste metaboliet (acetaldehyde), met solvent kankerverwekkende stoffen, de productie van zeer reactieve vrije radicalen, ontstekingsreacties, veranderingen in de foliumzuur stofwisseling, veranderingen in de geslachtshormonen.
De consumptie van alcohol in Frankrijk?
Hoewel de consumptie van alcoholische dranken jaarlijks gemiddelde in Frankrijk neemt af sinds de jaren zestig, het blijft een van de hoogste ter wereld (12,7 liter alcohol per hoofd van de zuivere ouder dan 15 jaar). Ongeveer 12% van de volwassenen (6.000.000 mensen) verslag consumeren alcohol per dag, en 4% (2 miljoen mensen) rapporteren met behulp van ten minste drie glazen per dag. Van deze, slechts een klein deel van de mensen is zich bewust van de risico's van alcohol . Het is daarom belangrijk om de aandacht van de consument van alcohol (mannen en vrouwen) maken van het risico op kankers die verband houden met het verbruik als gevolg van alcohol .
Echter, de incidentie van kanker van de bovenste luchtwegen aerodigestive in Frankrijk neemt af in de mannelijke populatie sinds begin jaren tachtig, maar nog steeds erg hoog in vergelijking met de rest van Europa en is een van de hoogste in de wereld.
Ten slotte is de geografische spreiding van kanker die verband houden met alcohol toont regionale verschillen. Bijvoorbeeld, voor kanker van de bovenste luchtwegen aerodigestive, waarvoor de alcohol en tabak werken synergistisch, de meest getroffen regio's Bretagne, Boven-en Basse-Normandie, de regio Nord-Pas de Calais, Picardie, Bourgogne, Champagne-Ardenne, Lotharingen en de Elzas.
Welke conclusies voor de volksgezondheid?
In het voorkomen van kanker , bij afwezigheid van niet-effect, de consumptie door alcohol wordt afgeraden. Voorlichtingscampagnes en bewustzijn kan worden versterkt: de toename van het risico is groot, zelfs voor de consumptie van alcohol matig, met het risico neemt toe naarmate het verbruik hoog is, moet het aan te moedigen mensen met een een consument de verbruikte overmatig te verminderen. Ook moet het mensen stimuleren regelmatig te consumeren drank om de frequentie van hun verminderen het verbruik . In de huidige stand van kennis, het is ook niet bemoedigend geheelonthouders te gebruiken regelmatig en matig alcoholgebruik.
Dit rapport hoeft niet te drinken van wijn te verbieden! Hij geeft advies aan matiging en preventie in het bijzonder onder de aandacht van regelmatige drinkers, en dit door te spreken alleen in het risico op kanker, dezelfde studie zonder bijwerkingen goed voor hart-en vaatziekten.
En als je vervangen het woord alcohol voertuig met het woord, en het woord gebruikt het woord voeren, zou het als volgt: klik hier .
Tags: gematigdheid , de consumptie , roken , onderzoek naar kanker , voeding , consumenten , alcohol , studie , kanker















[...] Niet om te spotten, maar als we in de tekst op de plaats van de conclusies van het rapport van het National Cancer Institute van de inventarisatie van wetenschappelijke kennis te vervangen [...]